Wykorzystujemy na swojej stronie internetowej zarówno niezbędne pliki cookies w ramach zapewnienia możliwości poprawnego korzystania ze strony oraz poprawy jej funkcjonowania, a także opcjonalne pliki funkcjonalne i statystyczno-analityczne, na które możesz wyrazić zgodę lub odrzucić ich wykorzystywanie podczas swojej sesji na stronie internetowej. Wszystkie niezbędne pliki cookies wykorzystywane do poprawnego funkcjonowania strony oraz ulepszenia jej są plikami sesyjnymi, a pliki funkcjonalne i statystyczno-analityczne są plikami stałymi, których okres przechowywania jest określony odgórnie przez ich dostawców. Informacje o okresie przechowywania są zawarte w widoku szczegółowym plików cookies.
Specjalista ds.uzgodnień podatku VAT
Dlaczego my?
Ricoh Europe, globalna firma technologiczna poszukuje Specjalisty ds. uzgodnień podatku VAT, który dołączy do zespołu finansowego, zajmując się analizą i uzgadnianiem podatku VAT w organizacji. Jeśli masz doświadczenie w księgowości i chcesz rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej firmie, to stanowisko jest właśnie dla Ciebie!
Obowiązki
· Analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych.
· Uzgadnianie obrotów i sald kont księgowych, okresowa weryfikacja rozrachunków.
· Przygotowanie rejestrów VAT, sporządzanie deklaracji VAT UE oraz pliku JPK_VDEK
· Uzgadnianie zapisów i sald księgi głównej z deklaracjami VAT.
· Udział w sporządzaniu pism i innych zawiadomień do Urzędu Skarbowego.
· Kontakt z instytucjami publicznymi w zakresie obsługiwanych procesów.
· Udział w zamykaniu okresów finansowych zgodnie z wewnętrznymi wymogami grupowymi.
· Udział w cyklicznym raportowaniu zespołu.
· Współpraca przy audytach sprawozdań finansowych.
· Przygotowywanie zleconych raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.
· Analiza zmian w przepisach podatkowych w zakresie VAT.
Wymagania
· Wykształcenie wyższe kierunkowe (Ekonomia, Rachunkowość, Finanse);
· Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
· Dobra, poparta praktyką, znajomość ustaw podatkowych oraz zasad rachunkowości zgodnie z UoR
· Mile widziana znajomość zasad rachunkowości wg MSSF;
· Znajomość obsługi pakietu MS Office, znajomość Excela w stopniu bardzo dobrym;
· Mile widziana znajomość programu Oracle
· Dobra organizacja pracy i systematyczność
· Sumienność, odpowiedzialność
· Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
-
Przemyślany onboarding, który sprawi, że szybko poczujesz się częścią zespołu i pewnie odnajdziesz się w swoich zadaniach
· Dostęp do szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, byś mógł stale poszerzać swoje kompetencje i się rozwijać
· Integracje, dzięki którym poznasz zespół także poza biurem
· Prywatną opiekę medyczną - Twoje zdrowie jest dla nas ważne
· Ubezpieczenie na życie, byś czuł się bezpiecznie w każdej sytuacji
· Karta Multisport, by dbać o formę i dobre samopoczucie
· Elastyczne godziny pracy, które dopasujesz do swojego stylu życia.
Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wzięte pod uwagę w przyszłych procesach rekrutacji to zawrzyj klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Simplicity sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w zakresie niezbędnym dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”
Pracując w Simplicity otrzymujesz:
Ciekawe, globalne projekty IT
Praca wśród ekspertów IT
Flextime
Flexplace
Prywatna opieka medyczna
Karta Multisport
Najlepszy systemy premiowy na rynku
Indywidualne ścieżki rozwoju
Najlepsze narzędzia
Kultura wymiany wiedzy i wsparcia
Poznaj nasze wartości
Wierzymy, że nasz sukces jest w naszych rękach
Jesteśmy proaktywni, zmotywowani i głodni nowego
Współpraca jest podstawą naszych działań. Razem jesteśmy silniejsi
Dla naszych Klientów jesteśmy partnerami i doradcami
Profesjonalnie albo wcale
Otwarte rekrutacje
Zobacz nasze pozostałe oferty pracy.